Booking.com | Πώς θα βελτιώσετε την απόδοση του καταλύματός σας

 Booking.com | Πώς θα βελτιώσετε την απόδοση του καταλύματός σας

Η απόδοση του καταλύματός σας βασίζεται σε ένα δυναμικό σύνολο παραγόντων που επηρεάζουν ο ένας τον άλλον.

H Booking.com ανέλυσε τρεις ομάδες προϊόντων που μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την απόδοση του καταλύματός σας και να εξασφαλίσετε περισσότερες κρατήσεις.

Αυτές οι λύσεις, που αποτελούν μέρος των Εργαλείων προώθησης και απόδοσης καταλύματος, όπως υπογραμμίζει, θα σας υποστηρίξουν στη δημιουργία βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων σχεδίων για την εξασφάλιση μιας επιτυχημένης πορείας.

Οι τρεις ομάδες προϊόντων είναι:

Βασικές αρχές προώθησης και απόδοσης καταλύματος
Ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό
Βελτίωση μέσα από τα σχόλια των επισκεπτών

Αναλυτικά, οι συνεργάτες της πλατφόρμας σημειώνουν γι’ αυτά τα τρία εργαλεία βελτίωσης της απόδοσης του καταλύματος:

Βασικές αρχές προώθησης και απόδοσης καταλύματος

Ανάλογα με τον τύπο ταξιδιώτη ισχύει διαφορετικό μοτίβο ζήτησης το οποίο μπορεί να διαφέρει από εκείνο που βλέπετε στη δική σας ιστοσελίδα. Οι λύσεις που προσφέρουν οι βασικές αρχές προώθησης και απόδοσης του καταλύματός σας επιτρέπουν να βελτιώσετε τρεις τομείς: τα κύρια σημεία για την προσέλκυση της ζήτησης, την εξατομίκευση ανάλογα με το κοινό σας και τον τρόπο προσαρμογής σας στις ταξιδιωτικές τάσεις που παρουσιάζουν άνοδο.

Οι Βασικές αρχές προώθησης και απόδοσης καταλύματος περιλαμβάνουν τρεις βασικούς παράγοντες που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την απόδοση του καταλύματός σας:

** Τα θεμελιώδη: περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, ελκυστικές τιμές, ευελιξία, επιλογές, σαφήνεια, ευκολία στη χρήση και ύπαρξη μεγάλου χρονικού περιθωρίου για την πραγματοποίηση της κράτησης, καθώς οι ταξιδιωτικές συνήθειες που επικρατούσαν πριν την πανδημία σημειώνουν και πάλι ανοδική τάση.

** Προσαρμογή για το κοινό σας – μέσω των πολιτικών σας, προσαρμοσμένων επιλογών τιμολόγησης, σχετικού περιεχομένου και αντιμετώπισης άλλων πρακτικών αναγκών, ενέργειες που θα σας επιτρέψουν να ενισχύσετε την προβολή και τη συνάφειά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

** Προσαρμογή στις ταξιδιωτικές τάσεις που σημειώνουν άνοδο, η οποία σχετίζεται με τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών που εμφανίζονται όλο και συχνότερα, όπως το online check-in, οι πρακτικές βιωσιμότητας και μια άψογη εμπειρία για τους επισκέπτες από την κράτηση μέχρι και το check-in.

Σας συστήνουμε να ελέγχετε το περιεχόμενο των Βασικών αρχών προώθησης και απόδοσης καταλύματος τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο για να ενημερώνεστε σχετικά με τις νέες εξελίξεις και να το προσαρμόζετε για να συνεχίζετε να προσελκύετε τη ζήτηση.

Ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό

Αυξήστε το μερίδιο της ζήτησης του καταλύματός σας στην πλατφόρμα μας με στρατηγικό τρόπο μέσω προληπτικών και διορθωτικών λύσεων. Οι δύο τύποι προγραμμάτων με προληπτικές ενέργειες που διαθέτουμε σας βοηθούν μακροπρόθεσμα και ενισχύουν την προβολή σας. Αυτά είναι τα εξής:

** Premium προγράμματα προληπτικών ενεργειών, που σας βοηθούν να επιτύχετε τους μακροπρόθεσμους στόχους εσόδων

** Στοχευμένα προγράμματα προληπτικών ενεργειών που σας βοηθούν να καλύψετε τις βραχυπρόθεσμες ανάγκες πληρότητας

Επιπλέον, οι διορθωτικές λύσεις μας – όπως οι προσφορές – έχουν σχεδιαστεί για τη βραχυπρόθεσμη αύξηση της πληρότητας σε συγκεκριμένες ημερομηνίες. Αποτελούν έναν ευέλικτο τρόπο παροχής εκπτώσεων για να προσελκύετε επισκέπτες όταν θέλετε να αυξάνετε την πληρότητα.

Βελτίωση μέσα από τις παρατηρήσεις των επισκεπτών

Η ανάλυση των σχολίων επισκεπτών και η ανάληψη σχετικής δράσης σάς επιτρέπουν να εξετάζετε σε βάθος τι άρεσε και τι δεν άρεσε στους επισκέπτες από την εμπειρία τους. Η εμπειρία των επισκεπτών δεν σχετίζεται μόνο με τη διαμονή, αλλά μπορεί να περιλαμβάνει επίσης κάθε στάδιο της διαδικασίας πριν και μετά από το check-in.

Οι ταξιδιώτες βασίζονται στα σχόλια, που αποτελούν βασικό παράγοντα για την πραγματοποίηση κράτησης. Για παράδειγμα, μπορεί να περιορίσουν τις αναζητήσεις τους φιλτράροντας βάσει συγκεκριμένης βαθμολογίας σχολίων. Τα σχόλια επηρεάζουν τον τρόπο που οι πιθανοί επισκέπτες αντιμετωπίζουν το κατάλυμά σας – και, εν τέλει, την απόδοσή σας.

Τρόποι για να επωφεληθείτε στο έπακρο από τα σχόλια επισκεπτών:

** Φίλτρα – η καρτέλα. Σχόλια πελατών σας επιτρέπει να εξετάζετε συγκεκριμένες ομάδες ταξιδιωτών και να εντοπίζετε τι τους άρεσε και τι όχι.

** Βαθμολογίες κατηγοριών– λαμβάνετε πληροφορίες ανεξάρτητα από τη συνολική σας βαθμολογία σχολίων επισκεπτών και μαθαίνετε πού να επικεντρώσετε τις προσπάθειές σας.

The post Booking.com | Πώς θα βελτιώσετε την απόδοση του καταλύματός σας appeared first on BnB News!.