Τι συμβαίνει με τις πληρωμές από την Booking.com
Εν μέσω υψηλής σεζόν, η Booking.com ανακοίνωσε καθυστερήσεις στις πληρωμές των οικοδεσποτών, λόγω αναβάθμισης των συστημάτων της.
Το πρόβλημα, που έχει επηρεάσει ιδιαίτερα τους Ευρωπαίους οικοδεσπότες, έχει προκαλέσει αναστάτωση, αφήνοντάς τους χωρίς το αναμενόμενο εισόδημά τους για μεγάλο χρονικό διάστημα. Στις ΗΠΑ, η Booking.com προσφέρει μια άλλη λύση πληρωμής, την Payments by Booking.com, η οποία λειτουργεί διαφορετικά.
Το email της Booking.com
Το μήνυμα από την Booking.com που έλαβαν εκατοντάδες οικοδεσπότες, κυρίως στην Ευρώπη, πριν από λίγες εβδομάδες, είναι το εξής:
«Σας γράφουμε για να σας ενημερώσουμε ότι πραγματοποιούμε συντήρηση στο χρηματοοικονομικό μας σύστημα από την 1η έως την 11η Ιουλίου 2023, ως μέρος των συνεχών προσπαθειών μας να βελτιώσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας παρέχουμε. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου ορισμένες από τις χρηματοοικονομικές μας υπηρεσίες θα επηρεαστούν. Η πληρωμή για τα check-out κρατήσεων από τις 28 Ιουνίου και μετά θα διεκπεραιωθεί έως τις 24 Ιουλίου 2023 σε μία συγκεντρωτική πληρωμή. Το τακτικό πρόγραμμα πληρωμών αναμένεται να συνεχιστεί έως τις 27 Ιουλίου 2023».
Τα παράπονα των οικοδεσποτών
Τα βασικά παράπονα των οικοδεσποτών στο Κέντρο Συνεργατών της Booking.com αφορούν το γεγονός ότι η πλατφόρμα αποφάσισε να αναλάβει τη συντήρηση του χρηματοπιστωτικού της συστήματος σε μια περίοδο αιχμής. Η απόφαση αυτή οδήγησε σε καθυστερήσεις πληρωμών προς τους επιχειρηματικούς εταίρους και συγκεκριμένα τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, δημιουργώντας τους σημαντικές οικονομικές δυσκολίες.
Τα βασικά σημεία στα παράπονα των οικοδεσποτών περιλαμβάνουν:
Καθυστερημένες Πληρωμές: Η απόφαση της Booking.com να πραγματοποιήσει συντήρηση κατά τη διάρκεια της πιο πολυάσχολης περιόδου για τους συνεργάτες της οδήγησε σε καθυστερήσεις στις πληρωμές. Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πιστεύουν ότι αυτή η ενέργεια αντανακλά κακή εξυπηρέτηση πελατών. Έχει τροφοδοτήσει περαιτέρω ανησυχίες, καθώς η Booking.com είχε ήδη πιο αργές πληρωμές από άλλες εταιρείες όπως η Airbnb.
Κακή επικοινωνία και υποστήριξη: Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δυσκολεύονται να λάβουν σαφήνεια ή υποστήριξη σχετικά με αυτό το ζήτημα από την Booking.com. Η εξυπηρέτηση πελατών, που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε τηλεφωνικό κέντρο, δεν έχει παράσχει ικανοποιητικές απαντήσεις ή διαβεβαιώσεις.
Ανησυχίες για τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα: Αρκετοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ανησυχούν για την οικονομική σταθερότητα της Booking.com. Η καθυστέρηση στις πληρωμές και η κακή επικοινωνία οδήγησαν σε (αβάσιμες) εικασίες ότι η εταιρεία ενδέχεται να αντιμετωπίσει χρεοκοπία, εντείνοντας περαιτέρω τις ανησυχίες.
Αρνητικός αντίκτυπος στις επιχειρήσεις: Οι καθυστερημένες πληρωμές έχουν δημιουργήσει προκλήσεις για τις επιχειρήσεις, ιδιαίτερα εκείνες που εξαρτώνται από έγκαιρες πληρωμές για τη διαχείριση λειτουργικών δαπανών όπως ο καθαρισμός και η συντήρηση. Ορισμένοι έχουν εκφράσει ότι ενδέχεται να δώσουν εντολή στους πελάτες να ακυρώσουν τις κρατήσεις τους και να κάνουν απευθείας κράτηση για να αποφύγουν αυτά τα ζητήματα πληρωμής.
Πρόσκληση για συλλογική δράση: Οι επιχειρηματικοί εταίροι έχουν συζητήσει διάφορες απαντήσεις σε αυτήν την κατάσταση, όπως επικοινωνία με μέσα ενημέρωσης, επικοινωνία με τον CEO, έναρξη ομαδικής αγωγής ή αναφορά στον διαμεσολαβητή για επίλυση.
Συμπέρασμα
Οι πρόσφατες καθυστερήσεις πληρωμών που αντιμετώπισαν οι οικοδεσπότες στην Booking.com υπογραμμίζουν την κρίσιμη σημασία των αξιόπιστων, ισχυρών χρηματοοικονομικών συστημάτων στον κλάδο των online bookings. Επιπλέον, αυτό το περιστατικό υπογραμμίζει την ανάγκη για διαφάνεια και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων. Καθώς η Booking.com εργάζεται για την επίλυση αυτού του ζητήματος, είναι σαφές ότι η εμπιστοσύνη, η επικοινωνία και η αξιοπιστία παραμένουν θεμελιώδεις για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης μεταξύ όλων των μερών που εμπλέκονται στον κλάδο των ενοικιάσεων διακοπών.
The post Τι συμβαίνει με τις πληρωμές από την Booking.com appeared first on BnB News!.