Πώς τα καταλύματα θα προσεγγίσουν τα επαγγελματικά ταξίδια
Τα επαγγελματικά ταξίδια επιστρέφουν το 2023. Αλλά ποιες θα είναι οι διαφορές τους σε σχέση με την προ πανδημίας εποχή και πώς μπορούν να προετοιμαστούν οι συνεργάτες της Booking.com ;
Στο ερώτημα αυτό απαντά το εξαιρετικό άρθρο των συνεργατών της πλατφόρμας, που ακολουθεί. Διαβάστε το…
“Για πολλούς εργαζόμενους, η καθημερινότητα έχει αλλάξει ριζικά. Οι προσωπικές συναντήσεις έχουν αντικατασταθεί από τηλεδιασκέψεις. Οι άνθρωποι συχνά δεν χρειάζεται καν να βγουν από το σπίτι τους για να πάνε στη δουλειά. Ωστόσο ο κόσμος επανέρχεται, και η εργασία εξ αποστάσεως δεν έχει σημάνει το τέλος των επαγγελματικών ταξιδιών.
Τα επαγγελματικά ταξίδια, μάλιστα, επιστρέφουν με σταθερό ρυθμό. Ρωτήσαμε πάνω από 24.000 άτομα σε 32 χώρες και περιοχές, και ανακαλύψαμε ότι τα ταξίδια για επαγγελματικούς λόγους φαίνεται πως θα ανακάμψουν το 2023, ενώ οι εργαζόμενοι ευελπιστούν να επωφεληθούν από αυτές τις ευκαιρίες ακόμη περισσότερο από ό,τι στο παρελθόν.
Οι εργαζόμενοι είναι πρόθυμοι να ζήσουν εμπειρίες εκτός γραφείου
Οι πολιτικές για εργασία εξ αποστάσεως που εφαρμόστηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας είχαν ως στόχο την εξάλειψη των συνόρων και των εμποδίων. Για πολλούς, η εργασία εξ αποστάσεως ήταν μια ευκαιρία να εργαστούν πράγματι από οπουδήποτε. Και αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο δημιουργήσαμε το Πρόγραμμα για καταλύματα ιδανικά για εργασία, ώστε να σας βοηθήσουμε να προσελκύσετε αυτόν τον τύπο ταξιδιωτών.
Σήμερα, ωστόσο, οι εργαζόμενοι επιδιώκουν να βρουν τις ισορροπίες ανάμεσα στην προσωπική και την επαγγελματική τους ζωή και θέτουν όρια προκειμένου να προστατεύσουν τον ελεύθερό τους χρόνο. Η έρευνά μας έδειξε ότι 66% των ερωτηθέντων θέλουν να κλείσουν τον φορητό τους υπολογιστή και να αποσυνδεθούν πλήρως στις διακοπές τους. Ειδικότερα, οι ερωτηθέντες στην Ινδία (75%), την Ταϊλάνδη (75%) και την Κίνα (71%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν αποκλειστικά για αναψυχή το 2023.
Παρόλο που σχεδόν οι μισοί (49%) από τους ερωτηθέντες μπορεί να μη θέλουν να δουλέψουν στις διακοπές τους, θα δέχονταν να συμμετάσχουν σε εταιρική εκδρομή ή επαγγελματικό ταξίδι.
Ανάπτυξη σχέσεων στην πραγματική ζωή
Ολοένα και περισσότερο, οι εργαζόμενοι αναζητούν ευκαιρίες να δημιουργήσουν διαπροσωπικές σχέσεις από κοντά, εκτός γραφείου. Πράγματι, το 44% του εργατικού δυναμικού παγκοσμίως περιμένει από τους εργοδότες του να οργανώσουν ένα εταιρικό ταξίδι. Το ποσοστό αυτό αυξάνετε στους ερωτηθέντες από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού στο 51%.
Περισσότεροι από τους μισούς (51%) εργαζόμενους που έλαβαν μέρος στην έρευνα παγκοσμίως, και ειδικότερα οι εργαζόμενοι στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (57%) και τη Λατινική Αμερική (56%), λένε ότι θέλουν οι εργοδότες τους να χρησιμοποιήσουν τα χρήματα που εξοικονόμησαν από τη μετάβαση στην εξ αποστάσεως και υβριδική εργασία για εταιρικές εκδρομές. Είτε πρόκειται για ομαδικά μαθήματα μαγειρικής είτε για υπαίθριες εξορμήσεις και αθλητικές δραστηριότητες, οι εργαζόμενοι θέλουν να βρεθούν ξανά από κοντά και να ενισχύσουν τους δεσμούς με τα μέλη της ομάδας τους, κάτι που είναι σχεδόν αδύνατο μέσω Zoom.
Οι καλύτερες εργασιακές σχέσεις ευνοούν τόσο τις επιχειρήσεις όσο και τους ίδιους τους εργαζόμενους. Περισσότεροι από τους μισούς (59%) ερωτηθέντες λένε ότι η επίσκεψη σε ένα νέο μέρος θα τους εμπνεύσει να γίνουν πιο παραγωγικοί.
Δημιουργία ευχάριστων ταξιδιωτικών στιγμών
Οι εταιρικές εκδρομές μπορούν να ενισχύσουν την πολύτιμη αξία του ομαδικού πνεύματος. Επομένως ως συνεργάτες είναι σημαντικό να μοιραστείτε με ακρίβεια τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βοηθήσετε. Το 2023, τα επαγγελματικά ταξίδια δεν χρειάζονται μόνο δωμάτια με γραφεία, ειδικούς χώρους εργασίας και γρήγορο WiFi. Έχετε αίθουσες για ξεκούραση, εξωτερικούς χώρους ή εγκαταστάσεις που προσφέρονται για ομαδικές δραστηριότητες και κοινωνικοποίηση;
Αν ναι, φροντίστε να ενημερώσετε τους πιθανούς επισκέπτες χρησιμοποιώντας την ενότητα «Παροχές & Υπηρεσίες» στο extranet για να αναδείξετε όλες τις επιχειρηματικές παροχές που διαθέτετε, καθώς και να προωθήσετε τις ομαδικές δραστηριότητες που είστε σε θέση να προσφέρετε σε εταιρείες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.
Πώς μπορούν οι συνεργάτες από τον κλάδο των καταλυμάτων να επωφεληθούν στο έπακρο από τα επαγγελματικά ταξίδια
Ζητήσαμε από τον Thibaut Leroux, Senior Manager of Global Corporate Partnerships της Booking.com, τη γνώμη του σχετικά με τις πιο ενδιαφέρουσες επιχειρηματικές τάσεις. Δείτε τι μας είπε:
«Παρατηρούμε ήδη άνοδο στις κρατήσεις για μικρές και μεγάλες ομάδες. Και αυτό είναι πιθανό να συνεχιστεί σύμφωνα με την έρευνά μας για τις ταξιδιωτικές προβλέψεις. Καθώς η εργασία εξ αποστάσεως κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος, οι εταιρείες πρέπει να βρουν νέους τρόπους για να καλλιεργήσουν την εταιρική τους κουλτούρα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η εταιρική κουλτούρα δεν αναπτύσσεται πλέον στο γραφείο. Και οι επιχειρήσεις αναζητούν εναλλακτικές λύσεις, όπως εταιρικά ταξίδια ή εκδρομές».
Αυτή η τάση μπορεί να ωφελήσει τους συνεργάτες από τον κλάδο των καταλυμάτων που επιθυμούν να αυξήσουν την πληρότητά τους κατά τη χαμηλή περίοδο, καθώς η εποχικότητα των επαγγελματικών ταξιδιών τείνει να κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση από αυτή των ταξιδιών αναψυχής, με παραδοσιακά κορυφαίους μήνες τον Μάρτιο, τον Ιούνιο, τον Σεπτέμβριο, τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο.
«Τα ξενοδοχεία (ανεξάρτητα και αλυσίδες), εξακολουθούν να είναι η πιο δημοφιλής επιλογή για πολλούς επαγγελματίες ταξιδιώτες. Τα εναλλακτικά καταλύματα γίνονται και αυτά πιο δημοφιλή, ιδιαίτερα τα ξενοδοχεία διαμερισμάτων που προσφέρουν υπηρεσίες ξενοδοχειακού τύπου. Αλλά μεγάλη έμφαση δίνουν στα μέτρα για την υγεία και την ασφάλεια. Ως εκ τούτου, βλέπουμε μια μεγάλη ευκαιρία για καταλύματα εκτός των ξενοδοχείων να αυξήσουν το μερίδιό τους στην αγορά του κλάδου των επαγγελματικών ταξιδιών».
Ο Leroux μοιράστηκε τις παρακάτω συμβουλές για να σας βοηθήσει να προσελκύσετε τη ζήτηση για επαγγελματικά ταξίδια:
Προσφέρετε ανταγωνιστικές τιμές. Οι τιμές παίζουν καθοριστικό ρόλο στα επαγγελματικά ταξίδια και πολλές επιχειρήσεις ψάχνουν να βρουν τις καλύτερες προσφορές
Αποδεχτείτε την ευελιξία στις κρατήσεις. Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες αναζητούν ευέλικτες τιμές με πολιτικές ακύρωσης για την ίδια μέρα ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες.
Κάντε πράξη τη βιωσιμότητα. Οι πολιτικές για τα επαγγελματικά ταξίδια δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη έμφαση στα βιώσιμα ταξίδια
Εστιάστε στην υγεία και την ασφάλεια. Αν φροντίζετε να ακολουθείτε τα πρότυπα του κλάδου και να επισημαίνετε τα μέτρα που λαμβάνετε, αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε επιχειρήσεις”.
The post Πώς τα καταλύματα θα προσεγγίσουν τα επαγγελματικά ταξίδια appeared first on BnB News!.