Εταιρικοί ταξιδιώτες: Είναι κατάλληλο το ακίνητό σου;
Οι εταιρικοί ταξιδιώτες αποτελούν μια κερδοφόρα niche αγορά. Πώς όμως θα μπορέσετε να τους προσελκύσετε; Ένα ενδιαφέρον podcast, με χρήσιμες συμβουλές.
Το μεγάλο πλήθος διαθέσιμων καταλυμάτων, αλλά και τα επαγγελματικά standards που απαιτεί πλέον η βραχυχρόνια μίσθωση είναι λόγοι που ένας host θέλει να βρει τρόπο να ξεχωρίσει από την αγορά. Ένα κερδοφόρο niche είναι η ανάπτυξη πελατολογίου εταιρικών ταξιδιωτών. Λόγω της ιδιαιτερότητάς της δεν είναι για όλους και δεν μπορούν να την προσφέρουν όλοι. Πρόκειται όμως για μια κερδοφόρα επένδυση για όσους τη χειριστούν σωστά.
Τι πρέπει να προσέξετε
Οι εταιρικοί ταξιδιώτες διαφέρουν από εκείνους που ταξιδεύουν για διακοπές. Άρα και αυτά που ζητούν και χρειάζονται είναι διαφορετικά. Αρχικά, ζητούν να πάρουν αυτό που πλήρωσαν. Για παράδειγμα, μία εταιρεία θα στείλει τους υψηλά ιστάμενους της σε ένα ακίνητο που εμπιστεύεται πως θα είναι όπως φαίνεται στην καταχώρησή του.
Κάτι εξίσου σημαντικό είναι πως θέλουν να νιώθουν ασφαλείς. Βασική προϋπόθεση αποτελεί το να γνωρίζουν πως αν κάτι συμβεί θα αντιμετωπιστεί άμεσα.
Πλεονεκτήματα
Η συγκεκριμένη ομάδα πελατών έχει αρκετά θετικά, μεταξύ των οποίων είναι τα εξής:
Καλή ποιότητα πελατών. Οι εταιρικοί ταξιδιώτες δεν θα κάνουν πάρτι στο σπίτι, ούτε και θα λερώσουν –γιατί θα λείπουν την περισσότερη ημέρα.
Μπορεί να ζητήσουν επέκταση της διαμονής τους για περισσότερες ημέρες ή να ζητήσουν περισσότερα ακίνητα για επιπλέον άτομα.
Εάν είναι ευχαριστημένοι από το ακίνητο και τις παροχές, μπορούν να επιστρέψουν πολλές φορές.
Αποτελούν πολύ καλά referalls.
Πώς ξεκινάτε;
Βήμα 1: Αρχικά, ελέγξτε τις παροχές που προσφέρει το ακίνητό σας. Παροχές όπως γρήγορο ίντερνετ, πλυντήριο και στεγνωτήριο, εύκολη πρόσβαση στα μέσα συγκοινωνίας, είναι αυτές που σίγουρα ψάχνει ένας εταιρικός ταξιδιώτης. Αν αυτές δεν υπάρχουν, μπορείτε να βρείτε κάποια άλλη εξειδίκευση πιο κοντά σε ό,τι προσφέρετε.
Βήμα 2: Αναβαθμίστε τις παροχές σας, την καταχώρησή σας και τις υπηρεσίες σας. Πέρα από τα βασικά που αναφέρθηκαν πιο πάνω, χρειάζεται να γίνει μία αναβάθμιση του καταλύματος προς τη σωστή κατεύθυνση. Εφόσον αποφασίσετε ότι θέλετε να ασχοληθείτε με αυτό, κάντε μία έρευνα για να μάθετε τις ανάγκες ενός εταιρικού ταξιδιώτη, για να μπορέσετε να τις καλύψετε. Θυμηθείτε πως κάθε τι που αφορά το ακίνητό σας πρέπει να αποδεικνύει πως παίρνουν αυτό που πληρώνουν.
Βήμα 3: Προσαρμόστε την καταχώρησή σας ανάλογα. Αφού κάνετε την έρευνά σας, πραγματοποιήσετε τις αναβαθμίσεις και τις αλλαγές που χρειάζεται, ήρθε η ώρα για το επόμενο βήμα. Διαμορφώστε την καταχώρηση του ακινήτου σας, ώστε να είναι ελκυστική για έναν εταιρικό ταξιδιώτη. Για παράδειγμα, μπορείτε να αναφέρετε ανά περίπτωση:
Ήσυχο περιβάλλον εργασίας
Πολλά ίντερνετ καφέ στην περιοχή
Περιβάλλον work from home
Εύκολη πρόσβαση σε συγκοινωνία
Άλλες παροχές που εξυπηρετούν κάποιον που ταξιδεύει για επαγγελματικούς λόγους.
Η καταχώρηση σας μπορεί να γίνει είτε μέσω OTA, είτε μέσω κάποιας πλατφόρμας, είτε μέσω μίας δικής σας ιστοσελίδας. Συνήθως, οι εταιρείες έχουν κάποιον βοηθό ή κάποιο τμήμα που κάνει την αντίστοιχη έρευνα, οπότε θα πρέπει να ξέρουν πού μπορούν να σας βρουν.
Στρατηγικές επιτυχίας
Εδώ δεν υπάρχει μία συνταγή επιτυχίας. Το κατά πόσο επιτυχημένο θα είναι ένα ακίνητο εξαρτάται από τη δημιουργικότητα και την εργατικότητα του host. Το πελατολόγιο αυτό δε χτίζεται γρήγορα και δε χτίζεται μόνο του. Σκεφτείτε τη στρατηγική που θα ακολουθήσετε ως ένα μείγμα τελευταίας τεχνολογίας με ψηφιακά εργαλεία συνδυασμένο με παραδοσιακό marketing. Γιατί οι εταιρικοί ταξιδιώτες θα πρέπει να σας γνωρίσουν. Αυτό σημαίνει και τηλεφωνικές συνομιλίες και γνωριμία δια ζώσης, ώστε να σας εμπιστευτούν και να σας προτιμήσουν.
Κάποια παραδείγματα είναι:
Βρίσκετε events που πρόκειται να γίνουν στην περιοχή σας και προσεγγίζετε τους διοργανωτές δίνοντάς τους μία προσφορά για τους προσκεκλημένους τους.
Όταν έχετε κράτηση μέσω κάποιας πλατφόρμας και ο επισκέπτης αναφέρει πως έρχεται για επαγγελματικούς λόγους, επικοινωνείτε μαζί του δίνοντας του μία έκπτωση για την επόμενη επίσκεψή του.
Ξεφεύγοντας από τους OTAs
Ένα ιδανικό αποτέλεσμα που μπορεί να φέρει η ενασχόληση με το niche των εταιρικών ταξιδιωτών, είναι το να μην εξαρτώνται οι κρατήσεις σας από τους OTAs. Για να γίνει αυτό, πρέπει να επικοινωνήσετε στους εν δυνάμει πελάτες σας πως έχετε αυτό που ζητάνε. Είτε ψηφιακά, είτε μέσω τηλεφώνου, είτε δια ζώσης, οι πελάτες σας θα πρέπει να σας γνωρίσουν και να σας εμπιστευτούν.
Έχοντας ένα πελατολόγιο εταιρικών ταξιδιωτών, που κάνει κρατήσεις σταθερά, μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις πλατφόρμες για να γεμίζετε τα κενά μεταξύ των μεγαλύτερων κρατήσεών σας.
The post Εταιρικοί ταξιδιώτες: Είναι κατάλληλο το ακίνητό σου; appeared first on BnB News!.