Αλματώδης ανάπτυξη της βραχυχρόνιας μίσθωσης και στη Σητεία
Μεγάλη αύξηση των καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης σημειώνεται και στη Σητεία. Αυτό δείχνει έρευνα της εταιρείας μάρκετινγκ Tourix.
Σύμφωνα με τα δεδομένα του Σεπτεμβρίου 2022, η εικόνα στην περιοχή της Σητείας σχετικά με τα καταλύματα Airbnb είναι:
Τον εν λόγω μήνα υπήρχαν στη Σητεία 821 καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης. Ο αριθμός αυτός σημείωσε αύξηση περίπου 21% σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021.
Η μέση τιμή διανυκτέρευσης έφτασε στα 98,34€ (αύξηση περίπου 26% σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021).
Το 92% των καταλυμάτων ήταν ολόκληρες κατοικίες/διαμερίσματα, το 6% ήταν ιδιωτικά δωμάτια, ενώ το 2% ήταν δωμάτια ξενοδοχείων.
Συνολικά, 464 οικοδεσπότες είχαν καταχωρήσει καταλύματα στην πλατφόρμα της Airbnb, από τους οποίους το 19% ήταν superhosts.
Επιπλέον, 73% των οικοδεσποτών είχαν παραπάνω από ένα καταχωρημένα καταλύματα, είτε στην περιοχή της Σητείας είτε σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.
Σημαντικό είναι επίσης ότι το 78% των οικοδεσποτών απαντά στα μηνύματα guests σε λιγότερο από μία ώρα. Το 11% απαντά μέσα σε μερικές ώρες, το 9% μέσα στην ίδια μέρα, ενώ μόλις το 2% απαντά σε μερικές μέρες ή παραπάνω.
Οι χρήστες έχουν αφήσει συνολικά 9.225 αξιολογήσεις σε Airbnb καταλύματα της περιοχής με συνολικό μέσο όρο αξιολόγησης 4.76. Συγκεκριμένα, οι μέσοι όροι ανά κατηγορία αξιολόγησης ήταν οι εξής: 4.87 για την υπηρεσία check-in, 4.87 για την επικοινωνία με τους οικοδεσπότες και 4.76 για την τοποθεσία κάθε καταλύματος.
Ο κ. Σταύρος Κεφάλας, υπεύθυνος της εταιρείας Tourix, δήλωσε σχετικά με τα ευρήματα της έρευνας:
“Όπως παρατηρείται και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, στη Σητεία η παρουσία της Airbnb ολοένα και ενισχύεται. Αυτό ενισχύει και τη διαθεσιμότητα σε καταλύματα συνολικά για την περιοχή. Υπολογίζουμε ότι μέσω Αirbnb διατίθενται επιπλέον 3.000 κλίνες στον προορισμό.”
Το προφίλ των ταξιδιωτών που επιλέγουν να μείνουν σε κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης
Σκιαγραφώντας το προφίλ των ταξιδιωτών βραχυχρόνιας μίσθωσης η εταιρεία σημειώνει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
Σχεδόν το ένα τρίτο των Ευρωπαίων ταξιδιωτών έμειναν σε ακίνητα βραχυπρόθεσμης ενοικίασης το 2020.
Μεταξύ εκείνων που παρέμειναν σε ακίνητα βραχυπρόθεσμης ενοικίασης, το υψηλότερο ποσοστό ηλικίας είναι 35-55 ετών.
Το ποσοστό των ταξιδιωτών του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας και της Γαλλίας που επιλέγουν ΜΟΝΟ ακίνητα βραχυπρόθεσμης ενοικίασης είναι πάνω από 40%.
Οι τοπ-5 λόγοι που επιλέγουν οι ταξιδιώτες ένα κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης είναι η σχέση τιμής – αξίας που τους προσφέρει, η δυνατότητα να διαμείνουν σε κάποια συγκεκριμένη περιοχή / τοποθεσία καθώς και η αίσθηση ότι μένουν σε ένα χώρο που θυμίζει σπίτι αντί για ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, η ιδιωτικότητα καθώς και ο μεγαλύτερος χώρος που έχουν.
Η έρευνα αποτελεί εγχείρημα της εταιρείας Tourix, με εξειδίκευση στο Digital Tourism Marketing, με σκοπό την ανάλυση δεδομένων και την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με την περιοχή της Σητείας ως ταξιδιωτικό προορισμό.
The post Αλματώδης ανάπτυξη της βραχυχρόνιας μίσθωσης και στη Σητεία appeared first on BnB News!.